Hulp bij inloggen

Om uw profiel te wijzigen of uw abonnement op de nieuwsbrief op te zeggen moet u ingelogd zijn. Hiervoor gebruikt u het e-mailadres waarmee u ook bent ingeschreven op de nieuwsbrief, samen met het wachtwoord dat u bij registratie heeft gekozen. Om in te loggen dient uw account geactiveerd te zijn.

Bent u van e-mail provider gewisseld maar heeft u dit nog niet doorgevoerd op medischebanenbank.nl, dan kunt u  gewoon inloggen met uw oude e-mailadres en vervolgens uw e-mailadres aanpassen. U kunt de volgende keer dat u inlogt uw nieuwe e-mailadres gebruiken.

Bij een foutmelding

Krijgt u de melding 'Het ingevulde e-mailadres is niet bekend', controleer dan uw e-mailadres op fouten. Het kan ook zijn dat u uw account niet heeft geactiveerd binnen zeven dagen. In dat geval is uw account verwijderd uit ons systeem en dient u zich opnieuw aan te melden.

Krijgt u de melding 'Het ingevulde wachtwoord is onjuist', controleer dan of uw wachtwoord klopt en of bijvoorbeeld Caps Lock uit staat. Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Krijgt u de melding 'Deze account is niet geactiveerd', dan moet u uw account nog activeren door middel van de link in de e-mail die is toegezonden na uw aanmelding.

Kunt u nog steeds niet inloggen?

Neem dan contact met ons op via

Bent u uw wachtwoord vergeten?

Vul hieronder uw e-mailadres in, dan krijgt u uw wachtwoord toegezonden. 

E-mail: